Wakacje z Akademią Sztuk Walki

Minione miesiące okazały się bardzo intensywne w Akademii Sztuk Walki.

Zaskakująco dużym zainteresowaniem cieszyły się wakacyjne zajęcia Taekwon-do w Dębem Wielkim oraz w nowej sali treningowej Akademii Sztuk Walki przy ul. Zgoda 21 w Mińsku Mazowieckim. Nowe maty, lustra na ścianiach i super warunki wciąż zachęcają do rozpoczęcia przygody z koreańską sztuką walki. Od września będą tam również prowadzone zajęcia z tańca, fitnessu, akrobatyki, samoobrony dla kobiet i kick-boxingu.

W lipcu oraz w ostatnim tygodniu sierpnia w hali sportowej w Dębem Wielkim miały miejsce półkolonie zorganizowane przy współpracy z Gminnym Ośrodkiem Sportu i Rekreacji, na które zgłosiła się blisko 100 amatorów sportu. Uczestnicy podzieleni byli na grupy pod względem wieku, a o ich bezpieczeństwo i moc atrakcji zadbała kadra: Dawid Matwiej, Agata Konowrocka, Natalia Steczek, Patryk Matwiej i Rafał Wtulich. Sportowa integracja przeplatana była wieloma wycieczkami: Miło spędziliśmy czas na farmie „Ranczo u Mara” w Wielgolesie Duchnowskim, gdzie gospodarze przywitali nas bardzo ciepło i mogliśmy podziwiać zwierzęta i posiedzieć przy ognisku. Nie zabrakło też zabaw nad wodą nad Zalewem Karuczek, a dla miłośników wiosłowania miała miejsce wyprawa na spływ kajakowy Liwcem. Półkolonie zakończyliśmy w wiosce indiańskiej, gdzie każdy otrzymał dyplom i wyjątkowy drewniany medal.

Frekwencja na tegorocznych obozach zaskoczyła organizatorów: 214 uczestników to prawdziwy rekord w historii ASW. Dwukrotnie wybraliśmy się na Słowację do miejscowości Kunerad (27.06-04.07.2020 oraz 30.07-06.08.2020), gdzie zachwycały nas widoki gór i zamków. Wśród atrakcji znalazły się: Grot Lietava, Grot Kunerad, Janosikowe Diery, spływ tratwą, wyjazdy nad odkryty basen u podnóża gór, słowackie Betlejem. Czas uprzyjemniały nam zabawy integracyjne na terenie hotelu. Uczestnicy zachwyceni słowackim klimatem i gościnnością wracali do domów.

Obóz sportowy w Gdyni (13-20.07.2020) przyciągnął nie lada śmiałków. Wszyscy dzielnie ćwiczyli na treningach, a nieliczni na koniec podwyższyli swoje stopnie na egzaminie z Taekwon-do. Plażowanie przeplataliśmy z budowaniem formy, wzajemną integracją i wycieczkami do gdańskiego Zoo oraz do centrum Gdyni, gdzie odbyliśmy rejs statkiem i zwiedzaliśmy Muzeum Marynarki Wojennej. Dodatkowo dla chętnych miał miejsce trening nocny na plaży połączony z podziwianiem wschodu słońca.

Największym zainteresowaniem cieszył się obóz w Augustowie (10-17.08.2020), gdzie mieliśmy moc atrakcji. Codzienna nauka pływania kajakiem, relaks przy brzegu jeziora, dyskoteka na statki, narty wodne czy park linowy to tylko niektóre z rozrywek, które zapewnialiśmy. Spływ kajakowy Doliną Rospudy był sprawdzianem nauki wiosłowania. Podczas wycieczki po Suwalszczyźnie podziwialiśmy góry na Mazurach, czyli Bieszczady Północy, klasztor Kamedułów oraz zapierające dech w piersiach ogromne wiadukty – Stańczyki.

Oprócz tego na wszystkich obozach odbyły się nasze obowiązkowe atrakcje, takie jak: chrzest obozowy, śluby obozowe, kalambury, podchody, dzień sportu. Każdy wyjazd zakończyliśmy uroczystym apelem – sayonarą, podczas którego każdy obozowicz został odznaczony specjalnie zaprojektowanym medalem drewnianym, dyplomem i upominkiem od Akademii Sztuk Walki: czapki, odblaski, smycze, długopisy, worki i kubeczki. Dodatkowo rozdaliśmy nagrody dla najbardziej zagorzałych obozowiczów, którzy byli z nami po raz czwarty, ósmy i dwunasty, tym samym otrzymując honorowy koreański tytuł: Rang-Do, Hwa-Rang i Ku-Son.

Dziękujemy serdecznie wszystkim uczestnikom i ich rodzicom za zaufanie, którym nas obdarzyli. Mamy nadzieję, że każdy wrócił do domu zadowolony. Dziękujemy kadrze za opiekę nad dziećmi i zaangażowanie: Marii i Krzysztofowi Chachlińskim, Agacie Konowrockiej, Julii Orskiej, Zofii Majewskiej, Paulinie Dudzińskiej, Kindze Woźnicy, Małgorzacie Matwiej i Mariuszowi Steczek. Ogromne podziękowania kierujemy w stronę organizatorów: Dawid i Monika Matwiej.

Dziękujemy gminie Dębe Wielkie za dofinansowanie obozów letnich z ASW.

Już dziś zapraszamy WSZYSTKICH – dzieci od 4 lat, młodzież i dorosłych na treningi do Akademii Sztuk Walki: Taekwon-do, Kick-Boxing, Samoobrona dla Kobiet, Taniec, Akrobatyka, Fitness, Pływanie. Więcej info: Dawid Matwiej VII dan: 507-145-636 – zapraszamy już od 1 września!